Brlbby Merhabalar arkadaşlar bu ay genetik tanılı tüp bebeğe başlıyoruz süreci merak ediyorum. Mübarek aya denk geldi dualarınızda bana da yer verirseniz çok sevinirim Allah isteyen herkese bir bebek nasip etsin inşallah 🤲🏼
Ysmnpmk Brlbby bende pgtli tüp bebek yaptırıcam eşimin kromozomunda sıkıntı cıktı düşük yapmama sebep oluyomuş bilsn varsa bende burda bekliyeyim öğrenirim nasıl bir süreç oldugunu😊
Brlbby Aysennnnnn tekrarlayan düşükler sebebiyle yaptırmaya karar verdik verdiğimiz testlerde hiçbir şey çıkmadı
Brlbby Aysennnnnn öyle mi size de geçmiş olsun siz denediniz mi peki genetik tanılı ? Benim 3 düşüğüm oldu maalesef
Aysennnnnn Brlbby evet bir embriyo yollamıştık sağlıksız geldi. Şimdi tekrar deniyoruz inşallah olur 🙏🏻 genetik testlerimiz temizdi halbuki
Brlbby Aysennnnnn ben de çok tedirginim bizi ne bekliyor acaba 🥺 umarım en kısa zamanda kucağınızı dolduracak bebeğe kavuşursunuz