Sevgiavc Bursa Şehir Hastanesinde doğum yapıcam 2. Gebeliğim 35 haftadayım şu an kontrolüm haftaya ilk defa devlette yapıcam nasıl işliyor süreç doğum yapan anneler memnun mu