zeyneepppsultannn Merhaba ben 8 haftalık hamileyim elhamdülillah kızlar arada karnımd ağrı oluyor kısa sürede geçiyor sizde de oldu mu
guzelanne01_ zeyneepppsultannn karnımda değil ama kasıklarımda oluyor ve geçiyor bebek büyüyor ve yerleşiyor çünkü ama yinede bildğim halde kızımdan bu gebeliğimdede yaşadım ve hemen doktorumu aradım oda aynısını söyledi
berivanarkac15 zeyneepppsultannn haftada 1 kere düzenli günlerde oluyorsa ağrın, bebek büyüyor yeri genişliyor o yüzden olabiliyor 11. Haftaya kadar sürer sanırım bende öyle ağrılar olmuştu seninde öyledir sanıyorum canım sağlıkla al kucağına inşallah 🥰😍
zeyneepppsultannn guzelanne01_ evet bende de o şekilde aslında anneme sordum o öyle dedi ama bi emin olamamıştım
Yazmelegi_ zeyneepppsultannn bebek büyüdüğü için normal mesela şuan 20. Hafta içindeyim bebek toplandıkca hissediyorum oda sancı veriyor az az normalmis
zeyneepppsultannn Yazmelegi_ anladımm çok teşekkür ederimm böyle şeyleri duymak bile mutlu edip heyecan veriyor🤭
zeyneepppsultannn berivanarkac15 düzenine dikkat etmedim de ara ara kısa süreli oluyor aminnn aminnnn teşekkür ederim canım sen de sağlıkla hayırla kucağına alırsın inşaAllah😍
1prensannesii_ zeyneepppsultannn kasıklarım çok agriyo regl olucam diye triplerdeydim meğerse hamileymis eşim boşuna triplerdeydin demek ki psikolojikmis diyo😂 evet canım normal ben hamileliğimin en başından beri var doktor bütün kontrolleri yaptı normal dedi
zeyneepppsultannn 1prensannesii_ yaaa ahahahah😂 neyse bu güzel bi ağrıymış diyelim o zamann teşekkür ederim canım hayırla sağlıkla kucağına alırsın inşaAllah bebişini
HMA13 zeyneepppsultannn 22+4″korkucak bir şey yok bendede oluyordu yerleşme ağrıları onlar dokturum demişti 🌹