Arkadaşlar çok saçma biliyorum ama internette facebookta bi grupta yeni doğan bebeğimin doğum haritasını paylaştım.ben pek anlamam ama grupta bakarak öğrendim ve doğum haritası çıkardım. Geleceğe dair bir sürü olumsuz yorum yapıldı. Psikolojim hiç iyi değil. Astrolojiye inanan var mı ? Gerçekten söylenen şeyler çıkıyor mu ? İnanın hiç iyi değilim ya 😢😢😢