Asel5234 Yarendemir_q bende bugun aşılama yaptırdım ancak bir sorum var size doktordan eve gelince bir sıvı akıntısı oldu bu sizdede oldu mu
Elaaa81 Yarendemir_q bende 11. Günde yapmıştım canım hamileyim çok silik çizgi vardı inşallah sende hamilesindir 🥹🤲🏻
muziceanne_ Yarendemir_q kan verseniz daha net olur ama inşallah var Allah’ın izniyle bizede haber vermeyi unutma sonuç İÇİN 🍀
Tufan_aras Yarendemir_q bence var benim kız kardeşiminkide aynen bu şekilde tuttu çok şükür Rabbim sana da nasip etsin olmuş bu iş ☺️🤲🏻
aysenuroztunc Genellikle çatlatma iğnesinden sonra 14.gün test yapın diyorlar ben 10. Gün yapmıştım negatif çıkmıştı bence sizde var gibi bişeyler hayırlı olsun 🌸
Yarendemir_q aysenuroztunc ben 7 ve 8. Günlerde yaptığım da da silik çizgi vardı tabi bu daha koyu onlara göre. Negatifi görüp sonradan pozitifi görseydim iyiydi
Mrnpk aysenuroztunc merhaba aşılama mı yaptırıyorsunuz kaçıncı denemeniz? Bende yaptırıyorum bu ay iğne kullandım yumurta geliştirici cuma günü kontrolüm var inşallah oluşmuştur
aysenuroztunc Yarendemir_q daha koyuysa bence vardır iğne etkisi kişiden kişiye değişir benim hemen geçmişti en iyisi kan vermek 2 gün sonra tekrar tekrarlayın kanınızı artık gözlemlenirse hamilesinizdir
aysenuroztunc Yarendemir_q adınıza çok sevindim Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bende çatlatma iğnesi oldum zaman geçmek bilmiyor siz ne zaman yapmıştınız testinizi
aysenuroztunc Yarendemir_q hakkınızda hayırlısı olsun inşallah vardır güzel haberlerinizi bekliyorum 🌸
Elaaa81 Yarendemir_q yok canım test hiç yapmamıştım karnımda çok ağrı vardı birde şehir dışıma çıkacaktım gitmeden yapayım demiştim benimki erken testi de değildi ben hiç hamile olduğumu düşünmemiştim 10 liralık almıştım ki seninki erken test öyle düşün hayırlısı olsun 🤲🏻😻
Elaaa81 Yarendemir_q yarın kan testi ver istersen için daha çok rahat etsin kalbini ferah tut Allahım hayırlısını en güzelini nasip etsin 🤲🏻😻
Ozge61-meral Hakkınızda hayırlısı olsun rabbim gönlünüze göre versin ama var gibi beta hcg olmadığı sürece silik çizgi çıkmaz🤲🤲
Yarendemir_q Ozge61-meral iğne olmasa evet ama iğnede de hcg olduğu için 2 gün sonra kan vereceğim. Teşekkür ederim