23+4 haftaligim Benm 1 aydir gecmeyen bir ust solunum yolu enfeksiyonum var. Kkb ye gittim İlk basta siddetli bogaz agrisi ile basladi doktor faranjit dedi. 1 hafta antibiyotik,burun sipreyi ve parol kullandim en dusuk dozdan yazdi hepsini ve kadin dogumcumun onayi ile verildi ilaclar max 5 gun kullandirildi. Tabiki gecmedi 2 hafta snra tekrar 5 gun antobiyotige basladik. Sonrasinda oksuruk ses kisikligi 2 haftada o devam etti oksururken kasiklarim agrir ve kusma olurdu. Hala gece devam eden öksürüğüm var doktor hic bsey yapamiyor. baya azaldi ama kesilmedi. Devamli sivi tüket balgam yutma burun geniz akintin varsa evde bir burun spreyini bosat icine tuzlu su yap onu sık devamli hemde zararsiz hem iyi geliyor ve ılık tuzlu su ile gargara yap bogaz tahrisini rahatlatiyor. Gun icinde zencefil limon, kekikli nane limon, bal karabiber zencefil zerdecal limon karistir ye ve gece öksürük icin yuksek yastik kullan bi tik azalıyor. Cok siddetlenirse pastil emerek uyumayi dene ben anca o sekilde uyuyabiliyordum. Ve öksürük hafifletmesi icin cam kozalagi pekmezi kullandim sabah aksam 1 yemk ks. Aktarlardan bulabilirsin.1 ay cok agir gecti ve cok cektim. Ben bunlari yaptim ve daha iyiyim ins sizede sifa olur. 🙏🏻 Ve salgin varmis tum gebeler dikkat etsin iyi olanlar imkani varsa grip aşısı olsun ben gec kaldim bedelini agir odedim 🥺