Zeynepklc42 Korse Tayt kullanıyorum hamile kalmak istiyorum zararı olur mu herhangi bi fikrin olan var mı hanımlar
Zeynepozcan Zeynepklc42 bence kullanma canım ben gebeyim 16 haftalık göbeğim öyle çok yok ama beli lastikli şeyler giyiyorum
Hilalyazbos53 Zeynepklc42 Bana 11. Haftada doktor tayt ve dar şeyler giyme hatta elbise giy demişti ancak rahim duvarımda kalınlaşma vardı özel Bı durumdan ötürü özellikle uyardı yani. Bence yine de tedbirli ol
Kyy01 Zeynepklc42 bana pek mantıklı gelmedi açıkçası için rahat olacaksa bol kıyafetlere geç tez zamanda bebişin olur inşallah
Kyy01 Hilalyazbos53 hamile değil ki hamile kalmama engel mi diye düşünmüş hamile istese de dar giyemiyor sıkıyor
Zuhrezuhre Zeynepklc42 bu ay femaraya başladım doktor recetemi yazarken dar şeyler giyme kan akışını etkileme demişti o günden beri eşofman giyiyorum sürekli pantolon bile gitmemeye çalışıyorum
hayalperest2310 Zeynepklc42 bence değildir ya çünkü ortada birşey yok zaten bebiş olduktan sonra göbek çıkınca rahat şeyler giymeye başladım
Tinkipinki Zeynepklc42 hamile kaldıktan sonra giymemelin zaten sen doğru zamanı bilip farkedip rahatsız olup giymiyorsun. Ama gebe kalmana engel olmak için yumurtalıklarına korse giydirmelisin🤣🤣