Eflpsln canım ilk üç ay son üç ay bebek için önemli diyor doktorlar, bana kalırsa her günü önemli o yüzden içinde bir can taşıyorsun ve din seni buna zorunlu kılmıyor gebeye zaten farz değil yani sen keyfi tutmamazlık yapmıyorsun bu durumda, gündüz içmemiz gereken ilaçlar oluyor, tansiyon düşüklüğü şeker düşüklüğü oluyor, riske atmak yerine daha sonra kazasını gönül rahatlığıyla tutmak bana daha mantıklı geliyor