derya61_ ben de 23 haftalık hamileyim 2 kilo aldım neden böyle oluyor bazıları çok bazıları az kilo alıyor benimde canım sıkılıyor acaba bebeğim mi küçük olucak hastaneye de gidemedim bazi nedenlerden dolayi bir aydır inşallah sağlıklıdır. Önemli olan bebeklerimizin sağlıklı olması kilo sonradan verilir