38.haftadayım ve neredeyse 10 gündür idrar yolları enfeksiyonum varmış, ve kana karışmış. İki tane doktora gittiğim hallde hiç biri söylemedi. Şu an antibiyotik ve fitil kullanıyorum. En son seviye enfeksiyon var dediler. Erken doğum riski ve böbreklerin bile iflas eder dedi doktor. Çok korktum sizin başınıza geldi mi