angel_66 evet odalar çift kisilik ama odalar cook buyuk manzarasi harika zaten b çekmece denizi ayaginizin altinda. ama cok oda var ben tek kalmistim.arada perde var zaten biri gelsr dahi ne siz onu nede o sizi göremez acmadiginiz sürece biri olsa bile cokta rahatsiz olacağınızı sanmuyorum.hem iceride lavabo cesmesi yiyecek yikamak isterseniz vs hemde banyoda dus kabin klozet lavoba var.cok temiz..meyva icecek vs goturebilirsiniz buz dolabina koymak icin dogum sonrasi hani kabizlik olmamasi icin veya caniniz bisi ister alir koyarsiniz.hastanenin cafesi 7/24 acik isterseniz disari cikabilirsiniz hava almak icin