Havvagks Bugün öğleden beri ara ara tam göbek deliğimin orada pıt pıt biseyler atıyor bebekten mi yoksa normal seğirme mi çok merak ediyorum hareketlerini hissetmeyi çok istiyorum 🤭🥰 yarın tam 14 hafta olcaz erken mi acaba
Meltems53 Havvagks göbek deliğinin orada hissetmen için çok erken ilk başta kasıklarda hissedilir. Bebek büyüdükçe göbek deliğinin hizasına çıkar.
Minis122 Havvagks o haftada govek deliginin orda olmuyor cnm ben 15 den sonra hissettim kasikta hep suan 22 haftalik oldu yeni yeni gobek deliginin etrafinda falan hissediyorum
Mzzz Tam orda damar var onun atışını hissediyorsunuzdur o herkeste olur. çunku 14. Hafta çoook erken hele göbekte olacak büyüklüte değil 😇😊
gizcansen Ben 18.haftadayım ilk defa dün hissettim sağ tarafımda seğirme gibi pıt pıt attı. Bugün de karnımın içinde bir şey geziniyormuş gibi bir his oldu kaşıma ihtiyacı duydum çok değişikti sanırım artık hareketlerini hissediyorum 😍