Merhaba güzel anneler 5 aylık hamileyim ve ikinci gebeliğim. Yaklaşık bi saat önce koltuğa uzandım biraz iş yapmıştım yoruldum uzanayım dedim o anda kasigima bi acı saplandı feci bi seydi ne dogrulabildim ne hareket edebildim ilk gebeliğim de hiç olmamıştı daha sonra güç bela yan döndüm ve ayaklarımı karnıma çektim yaklaşık yarım saat sonra hafifledi ve geçti kalamam falan olmadı hiç başına gelen oldu mu doktora gitmedim ama gitmeli miyim