Kızlar nts giriyorum bebek hareketsiz diyorlar serum takiyolar tekrar nts çekip tamam sıkıntı yok diyip gönderiyorlar eve. Ama ben bebeğin hareketlerini hissetmiyorum günde bir yada iki kere bazen oda yok. Serum takılınca ntsde gerçekten coşuyor hareket ediykr baya hissediyorum bende ondan sonra kesiliyor. Başına gelen var mı? Yemek yesem nasıl hareket ederdi simdi bir haftadır yok çikolata bile desem bı kere vurrusa vururuyo gerisi yok. Carsmaba doktor randevum var sıkıntılı bir durum oluscaksa yarın gideyim diyorum bilemedim