Nursenaa40 Merhaba kızlar disim felaket ölüyorum yemek yiyemiyorum kadın doğum doktoruma söyledim bi kağıt verdi muayene olmama yönelik ama ben tedirginim bir sıkıntı olurmu bebege 31 haftalik hamileyim aranızda diş sorunu yaşayan varmi
2309 Nursenaa40 valla benim son raddeye geldi dayanamadım yaptırdım onaylı kağıtla röntgen çekmeden yaptılar kanal tedavilikdi ama geçici dolgu yaptılar idare et doğum sonu yine gel dediler gecelerim ızdırapdi 24 haftalıkken yaptırdım çok şükür sıkıntı yok
Esranurdenizz Nursenaa40 cabım ben 17 haftalık hamileyim ilk 3 ay içinde arka dişim kırıldı geçen hafta acı ve ağrıdan ölüyodum ağlamaktan içim çıktı ağrıdan diş doktoruna gittiğimde antibiyotik verdi doğumdan sonra tedavini yapıcaz dedi antibiyotikte bi etki etmedi ağrılar devam etti kadın doğum doktorum tedavi için yazılı imzalı kağıt verdi kanal tedavi yapamadılar onun için film çektirilmiş lazımdı mecbur çektirdim ve kurtuldum çektirme ihtimalin varsa çektir kurtul derim
Syd_nrr Ben 18 haftalıkken dişimi çektirdim izin alıp bı diş doktoruna gidip bence doktorunuz da sıkıntı görmezse çektirebilirsiniz heralde
Nursenaa40 Asdghjlg onaylı kağıt aldım inanın ki ölüyorum duramıyorum napcam bilmiyorum bebege zararı olursa diyede endişe içindeyim
Nursenaa40 2309 canım bende ayni senin gibi gittim kanal tedavisi yapıp geçici dolgu yaptılar ama hala agriyo bastırınca seninde oylemiydi
2309 Nursenaa40 benim çürük temizlenince ağrı bitti şükür ama dolgu iyi olmadı için o tarafı zorlamiorum yoksa düşer doğum sonu ilk işim gidip yaptırmak olacak. Geçici dolgu kötü yanı iyi değil
EsraifciUur Kızlar selam 5 haftalık gebeyim ölğyorm diş ağrısından kanal ve dolgu lazım yaparlar mı? Doktoruma gitmeme var daha izin için bekleyemem ki😩
Nursenaa40 Esranurdenizz cekmedilerki bitanem gelişigüzel kanal tedavisi yaptı ağrıyan disime diş etlerim yara oldu ağzımın içi hep yara bastırınca ağrıyor geçici dolgu yaptı nasıl geçecek bilmiyorum
Esranurdenizz Nursenaa40 ay valla geçmiş olsun zor diş ağrısı gerçekten bol tuzlu suyla gargara öneririm ağrıdıkça yap bana çok iyi gelmişti başlarda bide her yemekten sonra mümkün mertebe diş fırçala ardından tuzlu gargara yap dişin ağrıdığında kafanı yüksek tutup yatmaya çalış bu arada yanlış yazmışım 17 değil 27 haftalık hamileyim🤣