Birerkekbirkizannesi Ada022 muz, hergün mutlaka ceviz, kefir, süt ve bol protein. Doktorum bana özellikle balık ye dedi, omegadan dolayı sanırım. Bir de her kahvaltıda kaşar peyniri. 🧡Bildiklerim bunlar. 🥰
tubimom Ada022 bizzat denedim bunları 36 . Haftada kızım 2500 kiloydu 39a kadar düzenli yaptım 3230 grm doğdu 😄