Bebeğim 18 günlük göbek deliği hala iyileşmedi her altını açtığımda kan fark ediyorum bu durumu yaşayan var mı doktor alkollü mendille temizle dedi ama çocuğun göbeği tam kurumuyor onla batikonla temizlemeyi düşünüyorum doktorlarda batikon önermiyor yardım edin kızlar lütfen çok moralim bozuk