Egeandmom btllsk bende önümüzde ki hafta betül hanımda sezeryan olacağım 4 bin tl demişti ama yanlış mı anladım acaba diye sonradan sorguladım kendimi😁 hangi gün olcaksın belki denk geliriz😁
btllsk Egeandmom Bayramdan sonra Nisanın son haftası doğum fiyatı Mayıs ayı olarak konuşmuştuk ilk umarım 7 değildir 🙈😁 sen aldın mı gün 🙂
btllsk buusur Ben Alper beye gidiyorum memnunum ondan önce Atatürk hastanesinde Can beye gidiyordum onda da memnundum tavsiye ederim 🙂
buusur btllsk ilk randevumu devlet hastanesinden sevgi hanımdan aldım ama doğum için ünv hastanesini istiyorum yalnız randevu alırken doktor seçtirmiyor o biraz kafamı karıştırdı sabit bir doktora başlamam lazım artık Alper bey aklımda kalsın👍🏻
btllsk buusur Ben çağsu dakilerden memnun kalmadım bir kere gittim psikolojimi bozdu ikiside 😏 ve bende yüksek tansiyon var üniversite daha iyi takip ediyor onun için daha iyi geldi bana 🙂
buusur btllsk ben gitmedim ama mustafa beye iyi diyorlardı benim şuan kafam çok karışık 🤭 hepsiyle görüşüp en son bir karar vericem inşallah çok teşekkür ederim 😊
btllsk buusur Mustafa bey bana kese boş dedi şuan 33 haftalık olduk çok şükür 🥰 aynen hepsine git bende o kadar gezdim ki doktor doktor boluya bile gittim 🙈 rica ederim canım 😘
buusur btllsk inanmıyorum ya pes çok şükür ki sağlıklıymış bebiş birçok kadında boluda doğum yapmış benim bile aklımdan geçiyor gerçekten düzcenin en büyük sıkıntısı doktor mayısta kadın doğum hastanesi açılcakmış muncurluya inşallah tez zamanda hallolur
btllsk buusur Çok şükür onun lafına bakıp ta bir şey yaptırmadım. Ben Bolu’luyum aslen ve doktorları gerçekten çok çok iyi ama gel git yol yorar diye burda doğum yapmaya karar verdik. Kesinlikle açılması gerekiyor bi kadın doğumun buraya.
buusur btllsk hamilelikte doktorlar çok acımasız ya o kadar çok ki çevremde sorunlu diyip sonlandırmak isteyipte sağlıklı bebek dünyaya getiren 😐 doktorlar çok peşin hükümlü Allah iyilerle denk getirsin
btllsk buusur Kesinlikle karşısındakinin insan olduğunu üzülüp üzülmeyeceğini düşünmüyorlar. Ve doktor diyip güvenip gebeliğini sonlandıranda çok oluyor maalesefm İyi doktor karşına çıkana kadar baya araştırmak gerekiyor maalesef.
buusur btllsk aynen öyle son birşey daha sorabilir miyim alper beye randevuyu nasıl alıyorsunuz bir de muayene ücreti nedir çok soru sordum biliyorum 🤭
btllsk buusur Hastaneye gidip alınıyor muayene ücretide 270 sanırım 🙈 nolacak canım bildiğim şeyleri cevaplarım 😍