İkiz hamileyim 17 haftalık 16+2 de rahim uzunluğu 26mm cıktı ayriyeten idrarda lökosit fazla cıktı ama idrar kültüründe üreme olmadı 1 haftadır hastanedeyim progestan dex ve antibiyotikler veriliyor böyle olup bebeğini sağlıklıca kucagına alan varmı 😥