Ilaydaerd
Sleepy kesinlikle almayın . Eskiden kalitesi vardı isim yaptı şimdi 0 kalite
Yan bantları tutmuyor her açtığımda bebeğimde açılmış olarak buluyordum
1 hafta kullandık sürekli sızdırdı ve pişik yaptı
Birde çişli bezde bile aşırı kötü kokuyor pişmanlıktı benim için aldığım bezler elimde kaldı artık hiçbir ürününü almam
3 ay prima kullandım bebeğime aşırı güzel ama biraz pahalı şimdi ona yakın bez diye çok anket yazılmıştı canbebe aldım kesinlikle çok güzel primadan farkı yok emiciliği yüksek hiçbir sorun yaşamadık öneririm