Fidase Kızlar merhaba Haftamda el ve ayaklarımda kaşıntı olmaya başladı gebelik kolestazı yani karaciğer enzimleri safra asidi vücutta normal salgılanamiyormus sadece el ve ayaklarım dehil vücudum da da var tahlil sonuclarimi bekliyorum ona göre şuan 36+3, üm 37 de doğum olabilir dedi doktorum çünkü bebek için de riskli bir durummus ilaç tedavisine başlayacağım inşallah aranızda böyle bir rahatsızlıkla geçiren oldu mu acaba ?
KayraVeAnnesi_06 Fidase Yaşadım 31 de öğrendim 35 de sezerhanla erken doğum yaptım 36 yı geçirmeyin eğer bebeğin kilosu iyiyse çok risklı bir durum
Fidase @"M_r-yldz ben 35 haftadan sonra böyle oldum doktor kontrolünde tahlil istedi sonuçlara göre doğumu planlayalim dedi ve dahiliyeye yönlendirdi ilaca başkanıcakmis öyle söyledi yarın kontrolüm var bakalım hayırlısı