Kızlar 30 haftalıgiz hamilelikle alakalı sorunlarimi unuttum resmen . Üç dört gündür bir grip belasıdır İlaç kullanmıyorum parol içtim bı kac kere nane limon vs ama nafile daha beter oluyorum gözüm bile görmez oldu yuzim yanıyo ama ateşim yok öksürük hapşurukdan nefesim kesiliyo napcam böyle Ne yapsam iyi gelir 😥😥