Hatice_123456 bende cok korkuyorum cok aglıyorum herşeyi kafaya takıyorum ailevi sıkıntılar oluyor eşim göreve gitti gelmez daha dün kğ kavgamıza kadar arayıp sormaz dı mesela hep stres üzüntü sinir halinde gecti bu, 7,ayım kasılmalarım oldu yalancı sancılarım oldu en son yeter dedim eşime ve ailelere sizin yüzünüzden bu cocuk erkenden dogacak küvezde kalacak sonra ya herkes kendini bilsin ya da benden uzak kalsın