Ya galiba benim geç döllenme emin değilim. Pcos var bende de. Silik çizgi çıktı. Predictor early ile net çıktı. Kandan bakılınca da değerim düşük çıkmıştı. Takip edildi her gün kan alınarak. Ebem demişti aile hekimliğindeki, belki geç döllenmedir ama bu değere göre 3 haftalık anca var demişti. Biraz kan ile takip edip zamana bırakmak lazım. Ben adetim gelmiş mi geçmiş mi geçmişse ne kadar geçmiş, ne zaman yumurtlama olmuş gibi soruların cevabını vücudumdan edinemediğim için, tamamen akışa ve laboratuvarlara bıraktım olayı. Çok sıkıntı ederseniz, çok sıkıntı yaşıyorsunuz ondan eminim. Benim mesela çeltiklenme var bebeği besleyen damarda, bebeğim küçük, tansiyonum yükseliyor. Belki de zaten geç döllendiği için küçük haftası. Bazı bilinmezlikler oluyor. Ama rahat olmak önemli. Ben rahat olmadığım için kuvvetle muhtemel bu durumları yaşıyorum.