Elif0555 Gebelikte diyabete yatkınlıkta gerçek görülürse insülin kullanılabileceğini söyledi doktorum . Endokrin ile görüşeceğim randevu almaya çalışıyorum . Bebeğe kanıtlanmış bir etkisi yokmuş ama ben tereddütlüyüm zarar görme ihtimali var mı sizce ?
SenayAvsar Elif0555 ben kullanıyorum korkma o bebeğin yararı için zaten ona zarar gelmesin diye ben en başından beri kullanıyorum 9 uncu ayımın içindeyim 🤗
Elif0555 SenayAvsar zaten kitaben bi zararı yazmıyor gerek görürse endokrin başlarsın dedi doktorum dün . Endişelendim bende herkes kiloyu sorun ediyor bebeğim sağlıklı loşunda gerisi önemli değil bende önemli değilim .