Siz doktor stresli konuştu diye düşünerek lütfen stres olmayın olur mu? 37 hafta demek prematüre sınırı demek (Yani 37 haftadan sonra doğan bebekler prematüre grubunda sayılmaz). 😊37 haftadan sonra ekstrem bir durum olmadıkça bebeğin küvezde kalma ihtimali de düşüktür. Lütfen bunun için strese girmeyin bebeğin de içerideki stresi etkilenmesin. Ben 37’ yi görsem mesela şükredeceğim. Çeltiklenmem ve tansiyonum takipte benim de bebek küçük, erken gelir yada erkenden alınır diye elim kalbimde. Hiç kalbinizi bozmayın, inşallah bebeğinizi sağlıkla ve gönlünüzce kucağınıza alırsınız❤️