Selam kızlar 24+2 haftalığım son 4haftadır bebeğim karnımda çok fazla hareketli ayaktayken uzanırken uyurken bile… birde o kadar şiddetli vuruyor ki sarsılmama neden oluyor acaba diyorum doğduktan sonrada böyle hareketli mi olur yoksa herhangi bir ilgisi yok mu? tecrübesi olanlar yorumlarını yazabilirler mi ?