Adensu_ Kizlar adetim biraz duzensiz, ama normalde ¾ gune adet olmam lazim Yumurtlamanin ardindan 11/12 gun gecti.. Sonuclar boyle, bu ayda umut yok..
myangelson Adensu_ bu erken gebelik testi mi canım çünkü yumurtlamadan sonra 14 günde idrara geçiyor eğer hamilelik yoksa adet oluyor
Biranneninumudu Adensu_ adetin gecikirse öyle yap kuzum 💙 ilk gebeliğimde adetim gecikmesine 7 gun kala kan verip çıkmamıştı 3 gun geciktim ondan sonra kan verdim 10.200 lerde cikmisti umut her zaman vardır seninle aynı durumdayım yaklaşık 2 senedir ikinci bebek hayali kuruyorum pco yüzünden olmuyor 😞 adetime 6 gun var bende habire test yapıyorum cikmiyor
Adensu_ myangelson ustekli ovulasyon testi alttaki normal gebelik testi galiba canim.. cikanlarda cikiyor canim 10 gun sonra pozitif gorenler var malum😔
myangelson Adensu_ normallerde değil benim bildiğim erken gebelik testlerinde görülüyor canım ya çünkü hesaba vurunca adetten 4-5 gün önce test yapılmış oluyor o da erken gebelik testlerinde görülüyor 🤷🏻♀️
Adensu_ Biranneninumudu rabbim anne duygusunu nasip etmis neguzel, insallah ikinci bebeginidr en kisa zamanda kucagina alirsin canim. Bende 2 yil olucak evleneli ama yurtdisinda kaliyordum oyuzden git gel yapiyodum, her ay goremiyorduk birbirimizi o donemi saymiyoruz. 5 aydir beraberiz 5 ayi sayiyoruz.. bendede pcos cikti hic yoktu oyle bisey adetim hep duzenliydi birden gelmemeye basladi doktora gittim pcos dedi.. 2 tane erken dusugum oldu😔
Adensu_ Adensu_ canim normale benziyor 25 ml den itibaren pozitif gosteriyormus. Benim diger erken gebelik testinde 10 ml den itibaren pozitif veriyordu
myangelson Adensu_ tekrar yumurtlama görecek olabilir misin bazıları ayda 2 kere görebiliyormus takip et bakalım
Aysel_krdg Adensu_ bekle bakalım benim diğer gebeliğimde yumurtlamadan 17 gün sonra pozitifi gördüm Ovulasyon böyle koyu çıkıyordu inşallah bebeğin seninledir bol bol dua et daha 11 gün olmuş geç döllenme olduysa geç çıkıyor testte umudunu kaybetme
EmineTlc Adensu_ bu ikinci paylaştığınız ilk paylaştığınıza göre daha koyu evet 😍 İnşaAllah bebiş tutunuyordur sana kuzum 🙏
Adensu_ myangelson hicbir fikrim yok takip edicem canim. Bu ay testlerim hep koyuydu sonra dustu simdi tekrar boyle oldu
Shebaby Adensu_ canım bende bi bilgi vereyim bende ovulasyon testi kullanıyodum yumurtlamadan 11 12 gün sonra öylesine bi yumurtlama testi denedim adetime 2 gün vardı ve koyu gördüm iki çizgiyi de hemen gebelik testi aldım pozitifti bazen yumurtlama testleri gebeliği de gösteriyor
Adensu_ Aysel_krdg sagol canim Allah razi olsun.. insallah oyledir bebeginle diyince bile bi garip oldum🥺 rabbim isteyen herkese hayirlisiyla nasip etsin insAllah!💖🤲🏼
Aysel_krdg Adensu_ amin inşallah olumlu düşün her zaman stres çok büyük etken olmuyor diye düşünürsen olmaz
Adensu_ myangelson aynen canim oyle yapicam, tabi bekliyebilirsem😅 buyuk ihtimal her sabah test yaparim yine😂