Gercekgulbahar benimde göğüslerim çok büyük değil, bende bi tereddüt ediyorum bazen. Ama ben e bebekte şubat ayı indirimindeyken lansinoh elektrikli çift pompalı olandan almıştım. Philips aventle lansinoh arasında kalmıştım ama philips çok pahalıydı ve tek pompalısı benim aldığım çift pompalı fiyatındaydı ondan lansinoh tercih ettim. İyiki de almışım detaylı ultrasonda bebeğime çift taraflı yarık dudak , yarık damak dendi. Muhtemelen emziremeyeceksin diyorlar, beslenme şekli nasıl olacak bilemediğimiz için iyiki almışım diyorum. Doğumdan sonra 3 4 gün sütü gelmeyenler yada bebeği yeterli emme yapamadığı için kanalları uyarılamayan anneler var onlar hem süt sağma makinası ile süt kanallarını aktif tutuyor hem de süt sağabiliyor daha bi çok örnek var. Ben gerekli gören taraftayım. Tabi doğumdan sonra şarıl sarıl sütü akanlar varsa gerek görmeyebilirler herkesin deneyimi farklı :)