Merhaba arkadaşlar 35+3 gebeyim son günlerde kasılma oluyordu ama dün gece çok sıklaştı karnım birden toplanıyor sertlesiyor ve sancı geliyor belim ağrıyor sonra dagiliyor sonra tekrar oluyor sabaha kdar bu durumu yaşadım şuan da aynı kasılıyor belim ağrıyor bu durumu yaşayan varmı doktorada gitmedim doğum gelmiş olabilirmi bilemedim korkuyorum