betulclk Kızlar ben 4 haftalık hamileyim oruç tututorm zorlanmıyorm ama acaba sakıncası olur mu tutan var mı benm gibi 🤔
Momdiary Bende tutuyorum iftardan sahura kadar sürekli su içiyorum ki günlük su miktarını almış olayım diye. Bana tutma diyende var tut diyende. Dyanabildiğim için tutuyorum. Ama sanırım 1. Ve 3. Trimesterda zor oluyormus tutmak
momshe Ben de tutuyorum canım. 1.trimesterdayım 8.hafta. Zorlanmıyorum çok şükür. Su açığını da iftar ve sahur arasında bol sıvı tüketerek alıyorum💕