Pentagramm korkulacak birşey tok bebeğim dopum yapacaksın zamanın yaklaşıyor benimde öyle normal yani doktorum yükün ağır normal dedi beni korkutmuyor çok fazla ben anlıyorum ama mesela şey dedi ciddi bir ağrın yok dedi nst kağıdına baktı ama ben sancımın yüksek olduğunu gördüm düzensiz sancın var demedi bebeğin hareketleri azalırsa gel dedi veya ağrıların çok sıklaşırsa gel dedi o diyor ki 38-39-40 haftalar içerisinde doğumu bekliyoruz dedi daha erken konuşmuyor düşünmüyor da bana da düşündürtmüyor sen ağrın sancın olunca yatma kalk yürü bide hurma ye günde 3-4 tane açılman olsun ve günde 2 fincan rezene çayı iç diyetisyenim bana söyledi hem sütü arttırıyor hemde kasılmaları hafifletip düzenliyormuş