Busy Benas valla hamileliğim boyunca hep sıcak suyla yaptım çünkü çok seviyorum kaynar suyla yapmayı. Bi şey olmadı hatta hamileliğin son ayları çok iyi geliyor karnıma belime falan hep tutuyodum sıcacık suyu. Doğumumda şıp diye oldu
Nurbade Benas erken doğum riskiniz yoksa alabilirsiniz benim riskim var bugün sıcak su ile alma dediler
selinsmother Benas sormadım hiç bazıları doğum başlasın diye sıcak suya oturuyor bir türlü doğuramıyor bence bişey olmaz ya