Ruhsuz doktorum 22-24 haftadan sonra yani karın çıkıp bebek ağırlaşınca yatış pozisyonu önemli olmaya başlar demişti. Dr. Banu Çiftçi de youtube da öyle söylüyordu. Böbrek yükünü azaltmak için en iyisi sol diyorlar. Bence beslenmesi için de sol önemli. Bende çeltiklenme var riskli bir durum, bebeğimin gelişimi düşük çıktı, çok da sırtüstü yatarım istemsiz. Belki o etkiledi belki çentik bilmiyorum. Ama karnım ağırlaştı ve sola zorlamalıyım gibi. Sevgiler