berryy21 Selam kızlar henüz 2 ayı yeni doldurdumdoktor demirim eksik diye vitamin devit-3 verdi ama cevremdekiler ve internete baktıgımda 3 aydan sonra kullanılır yazıyor. Bir sakıncası olur mu veya 3 aydan önce kullanan var mıydı ?
symag berryy21 gyno ferra sanol kullanıyorum ben şuan 15 haftaligiz. Bende hamilelikten öncede düşüktü hep
berryy21 Ay-5k hilalsercek Tugce_acrr45 symag yinehamile Kızlar bilgilendirme için teşekkürler öyle yapacağım
hilalsercek symag Benimde aynısı herzaman düşüktü şimdi dahada bi ek düştü 2 gündür kullanmaya başladım inşallah faydasını görürüm