AylinIlerKaar Mrvcvn benim doktorum 20 hafta dolduktan sonra tetanoz aşısı olacaksın dedi.öncesinde olma,sağlık ocağından çağırsalar bile dedi.çağırmışlardı da Bu hafta .ama gitmedim.doktorunuza danışın bence öncelikle.