Ben yaptım geçen hafta tam 37 ye girdiğim gün gerçekleşti . Erken doğum riskim zaten vardı doktora gittiğimde sancım oldu baktı ki rahim kısalığım iyice düşmüş doğum başlamış hemen doğuma aldılar ama bana hazırlıklı gel diyodu zaten nolur nolmaz diye öyle geliştiii. Spinal oldumm bebeğimde 2660 doğdu. Küveze girmedii Çok şükür 🌸