Kızlar progestanın böyle bir etkisi varmış galiba benim doktorum gerek görmüyor kullanmama ilk zamanlar düşük olmasın diye yazıyordu sonra herşey yolunda diye kesti
ama ben sağlık ocağından yazdırıp kullanıyorum 2 kaybım var rahim ağzıyla ilgili değil kayıplarım ama yinede korkuyorum 😔
ilk bebeğimi idrar yolu enfeksiyonu sonrasında ileri derece vajinal enfeksiyondan kaybettim rahim ağzımda açılmaya sebep olmuştu suyum gelmişti ama bebeğim düşmemişti suyu kesesi olmadan yaşadı karnımda artık gelişmez diyerek 5 gün sonunda suni sancıyla hamileliğimi sonlandırdılar .
rahim ağzı uzun ve kapalı olursa erken doğum olmasını progestan önlüyormuş .
erken doğumu olup ikinci hamileliğinde progestan kullanıp doğum yapan bebeğinin kucağına alan var mı acaba diken üstündeyim 🥹😔