Mine16 ben de avrupadayım, rutinde evet yok ama istersen de yapmayız demiyorlar, kendi ülkelerindeki hastalıkları göz önünde bulundurarak gerek yok diyorlar. Ben daha dün oldum tetanozumu. Aynısı kedi köpeklerde kuduz aşısı için de geçerli mesela. Türkiyede aşı 5 yıl da geçerli olsa her yıl tekrarlanan kuduz aşısı mutlaka isteniyor ama yurtdışında aşı 2 yıl geçerliyse 2 yıl başka aşı yaptırmana gerek yok gibi.. umarım anlatabilmişimdir 🙈