Kızlar bir sorum olacak. Sabahları uyanınca ya da gün içinde gerinmek istiyorum. Bazen yapıyorum da. Kedi gibi oluyorum resmen ve inanılmaz rahatlıyorum. Yeniden doğmuş gibi hissediyorum kendimi. 18 haftalık da hamileyim. Bebeğe bir zararı olur mu bu gerinmenin ?