Nills benimde tek güvendiğim doktor odur çünkü çok güzel ilgileniyor ve benim bebeğime 5 haftalıkken boş gebelik dediklerinde bazı doktorlar alalım dediklerinde numan bey 2 hafta daha bekleyelim güzel beslen dedi bebeği görücez dedi ve dediği gibi gerçekten gördük bebeğimizi şimdi ondan başkasına güvenmiyorum cinsiyeti bile başka doktordan öğrendim ama ona gitmeden kimseye soylemedim 😊😊😊