c3rence Betuls canım en son 4 hafta önce gittim 85 TL’ydi. Haftaya yine kontrolüm var değişmediyse yine 85 ödeyeceğim 😊
Mucizemmm41 c3rence bende merkez hastanesine başladım ilk oğlumda koray beyde doğum yaptım yüzyılda o gitti gitmeseydi gene orda yaprdjm merkezde cihangire gidiyorum
Betuls c3rence Bende akın beye gitmek istiyorum ama çok kalabalıktı geçen yıl gittiğimde yine öyle kalabalık mı ?
EbruAA Betuls akın bey genel anlamda yoğun bir Dr zaten çok tercih ediliyor bir kaç hafta önceden randevu almanız lazım intten takip edin isterseniz
c3rence Betuls maalesef öyle canım. Kolay kolay randevu alamıyorsun zaten. 2 2,5 ay sonrasına filan veriyorlar . En azından ben ilk randevumu o şekilde almıştım.
Betuls EbruAA randevular çok yoğun ama aldım randevuyu bi şekilde. ben dışarda beklemekten yana çok sıkıntılıyım o yüzden sordum
EbruAA Betuls evet bekleme süresi çok uzun oluyor ben o yuzden tercih etmedim yoksa alanında uzman olan nadir Dr lardan kendisi