psikologhb hayalperest2310 🖐🏻 Doğum kendiliğinden başlamazsa suni sancıyı denemek mi daha mantıklı yoksa sezaryen mi daha mantıklı 🤷🏻♀️🤔
hayalperest2310 deryaumay20 40 ı geçirmişsin canım belirtin var mı 39+6 bende yarın. 40 haftalık olcm
-Ebru hayalperest2310 bende yarın 40 olucam evde bekle siddetlenince sancın gel dediler bekliyoruz bende yoruldum
hayalperest2310 aysegulsonmez Tugba091 Sancılarım baya çıktı kızlar 2 cm de açılma var eve gidip sıklaşmasını bekliycm bir iki güne gelir dedi
hayalperest2310 aysegulsonmez amin canım ama cidden 39 40 lar baya eziyet ödemim yoktu ödem oluştu agrılar ayyy delirecm resmen 🤦🏼♀️
hayalperest2310 psikologhb ben şansımı sezeryandan yana kullanmak isterim ama ilk hamileliğim acılma olmazsa suni de o acıyı çekmekle kalırız
hayalperest2310 yagizegemom canım düzenli sancılarım çıktı iki cm de acılma var bir iki güne gelir dedi bebek şimdi eve gidip bekleyecm
aysegulsonmez hayalperest2310 aynen öyle bebeklerde gittikçe kilo alıyor sanki zaman uzadıkça normal dogum şansı azalıyor gibi hissediyorum bizimki biraz tostik galiba 😊
hayalperest2310 aysegulsonmez bendeki Allah’ tan almadı gecen salı 3 487 gramdı ama cidden çok çabuk kilo artışı oluyor bende şaşırıyorum birde 35 haftalıkken 2700 birseydi