bubuiledudu Salı gününe asilama olacağım nasip olursa. O gun ise gitmem de ertesi gün normal hayatımıza devam edip ise gidiyor muyuz? Rapor almak istemiyorum. Ağır isim yok okul oncesi öğretmeniyim. Yorucu evet ama ayakta kalmam yormam kendimi.
Glsm16h Tabiki gidebilirsiniz doktor hatta yatmayi hic onermiyor yumurtaliklarin calismasi icin yuruyus gerekiyor bende yaptirdim ve doktor bugun dinlen yarin normal hayatina dön dedi
bubuiledudu Glsm16h ay çok sevindim iki kaybım olduğundan mesela yakın arkadaşlarım yat dinlen risk olmasın diye tedirginler ben de ise gitmek istiyorum doktora soracağım zaten de evde yatmak istemiyorum evde de iş yaparım ben oturamam
Glsm16h bubuiledudu bende 2020de asilama yaptirdim tutmadi asilamam sonraki ay bi baktim kendim hamileyim tek tuple ☺️ stres yapmayin cok heycanlanmayin akisina birakin insallah tutar asilamaniz tabiki o hamileligimdeki bebegimi kaybettim sonra bi daha kimyasal gebelik yasadim simdi yeniden daha temkinli bi sekilde hamileyim tek tuple buyuk basari benim icin
bubuiledudu Glsm16h yaa ne kadar güzel sağlıkla kucağınıza alın inşallah bizde de sorun sperm ama bakalım umudum hep var
Glsm16h Bizde de az bisey sperm vardi sorun olarak ama aklima gelebilcek herseyi yedirdim esime ozel macunlar yaptirdim evde kendim karisimlar yaptim cok sukur duzeldi bal pekmez kuruyemis bol bol yedirin esinize