Cananunsal1 kız ben iki tane suni sancılı doğum yaptım ilk oğlumda sıfır sancı sıfır acilma ile suni aldım 43 haftada 6 saatte doğurdum, ikinci oğlumda 1 cm acilmam vardı tabi yine sancim flan hiç yoktu suni verdiler 39+4 de 24 saatte doğurdum. Şimdi üçüncü gebeliğim ve 34 haftalık oldum daha sancı acilmam yok sanırım yine suni yolu gözüküyor bana 🤔😅