Zeynep1995 Merhabalar 8haftalık hamileyim bir haftadır öksürük şikayetim vardı öle böle değil ama cok fenaydım gögüs hastalıklarına gittim kan tahlili yapıldı kanımda enfeksiyon cıktı bunun için augmentin antibiyotik verdi doktor sakıncası yok dedi gebelik için ama sizin başınıza böle bişi geldiyse bilgilendirir misiniz içmekte istemiyorum korkuyorum içmezsem daha kötü de olabilir Allah herkese yardım etsin şifalar versin rabbim ya 😔
Gmzcngi Zeynep1995 canım bendede idrar yolu enfeksiyonu olmuştum mecbur kullanmak zorunda kaldım ama bir sakıncası yok bana bir zararıda dokunmadı doktor kullanabilirsin derse hic aksatma🙏🏻 Ben 5 gün kullanmıstım icinde o kadar vardı
Haticeozturk Daha bugün gittim bende boğazımda ağrı öksürük var enfeksiyon varmış ağrı kesici ve aynı antibiyotigi verdi banada yalnız doktoruna bir daniş dedi ablamda hemşire ida başka bir doktora sormuş ooda başka bir antibiyotik onermis ismini unuttum ama doğal yollarla geçirmeye çalışsın demis
Zeynep1995 Haticeozturk ne yaptıysam doğal yolla geciremedim ben doktoruma sordum kullanabilirsin dedi ama işte korkuyor insan ateşe dönüşüp daha kötüsü olur diye korkuyorum doğal yolla başka nasıl alabiliriz başka bişi bilmiyorum 😊
Zeynep1995 Gmzcngi gebeliğin izin kaçıncı ayında yasadınız bana doktorum kullanabilirsin dedi daha yeni olduğu içinde ne bilim korkuyorum ya eğer kullanmazsamda daha kötüsü olursa diye içim rahat değil
Haticeozturk Zeynep1995 bugün bana hatmi otu ile sutunkaynatip ic dedi aktardı az yumuşattı boğazımı ılık içiyorum tahrişs etmezsin die bala zencefil katip ye süte ball ve Zerdacal katip icmekde iyi geliyomus
Gmzcngi Zeynep1995 tam hatırlamıyorum canım ama en fazla 3 ayımda falanımdır hatta suanda enfeksiyon cıktı yine doktorum antibiyotik tedavisine başlamalıyız dedi ama idrar kültürü yaptırdım onun sonucunu bekliyoruz
Zeynep1995 Gmzcngi Allah hepimize şifa versin sağlıcakla kucağımıza aldığımız zamanları görelim inşallah 🙏