yenibirannis tarama testlerinin zorunluluğu yoktur zaten %85 doğruluk payı olduğu için normalde 2 li testte sıkıntı yoksa diğer testi yapmıyor ben öylesine yaptırmıştım o zaman.
Detaylı ultrason tabiki daha önemli bildiğiniz bebeğinize check-up yaptıklarını düşünün fiziksel muayene, iç organları, kalbindeki atan odacıkları bile görüyor doktorunuz da gerek yok derse 3-4 lü yaptırmayın ama detaylıya kesin gidin heleki renkli ultrason verdiğinde o duygu hiç bir şeyde yok ☺️