Adeneflin 34.haftadayım kızlar üç gündür karnım çok sert bebek hareket ediyor ama sanki karnımda taş var gibi sizde de oldu mu yada bi doğum belirtisi mi acaba hastaneye gitmeli miyim ?
bendiyebiriii Adeneflin Asla endişe edin diye söylemiyorum benim de böyle oluyordu dün öğrendim kanala girmiş 36+2 durabildiği kadar dursun diye yatıyorum. Hatırlamıyorum oluyor muydu 34 ye ama gidin bence kontrole ne olur ne olmaz
Yagmurcmn Adeneflin canım aynı haftada gittim taş gibi ağrım var diye açılmam varmış proluton iğne verdiler tutsun diye 37+3 oldum bence git
Adeneflin bendiyebiriii üç gündür aşırı ağrım var özellikle kasıklarımda çok ağrı ve baskı var Perşembe günü de kontrolüm var beklemeye çalışıyorum en azından o güne kadar
Selcan4803- Benimde 1 haftadır aşırı ağrı ve baskı var kesinlikle 5 dk dan fazla yuruyemiyorum yürüdükçe baskı ağrı artiyo bebek düşücekmis gibi hissediyorum 34 haftalık olduk aynı durumda olan yada bilgisi olan var mı