Yazmelegi_ iremuzunkala en erken 12 de tahmin de bulunuyorlar diye biliyorum birde bebek göstermeyin ce hiç bisey diyemiyorlar ben 20.haftada öğrenmiştim
Zeynep_Sedat iremuzunkala beni de 10+4 de çağırdı bende merak ettim geçen hafta gitmeme rağmen gel renkli ultrasondan bakalım dedi tahmin yapacak mı acaba çarşamba günü gideceğim
ilgihazaal iremuzunkala erken. 12. Haftada kontrolum vardi dr cinsiyete 14te bakarız dedi direkt. 14. Haftada belli olmuştu
Ozgeguney iremuzunkala bana kız gibi demişti ama oğlum oluyor siz 14. haftaya kadar falan çok güvenmeyin bence