Busra-10- 14+3 üz bizde sadece şu sıralar ani tansiyon düşüşü yaşıyorum 🥺 özelde doktora gidiyorum 12 haftalık iken cinsiyete net bir şey söylemedi kontrolüm 15 Nisan da ona daha çok var diye salı günü bir de devlet hastanesine gidicem sürekli merak ediyorum çünkü iyi olduğunu öğrenince içim rahatlayacak gibi. Bir de belki perinatoloji doktoru cinsiyetimizi de görebilir 🙏 hepimize sağlıklı, erken doğumsuz, kolay bir doğum diliyorummm🥰